• 11.01.2015, 14:23

Balanse


Noe av det jeg synes er viktigst når man setter seg nye mål innenfor treningen og kostholdet, er balanse. Jeg synes ikke at man skal bli helt besatt av å kun spise frukt og grønt, men også unne seg litt en gang i blant. Skape en balanse i kostholdet og unne seg noe godt. 

For min egen del, så synes jeg at det er lov å kose seg litt i helgen, men ha en balanse her også. Det er stor forskjell på å sluke en potegullpose på en kveld og å kose seg med en liten skål med noe godt oppi. Jeg er veldig glad i potetgull, men jeg synes det smaker mye bedre hvis man ikke spiser det flere ganger i uka - og det er heller ikke bra for kroppen. Jeg har veldig lav forbrenning, så jeg må passe godt på hvor mye av det usunne jeg spiser, hvis jeg ønsker å oppnå noe resultat fra treningen og den sunne maten jeg spiser ellers i uka. 




Lene,19

11.01.2015 kl. 14:47
HELT enig i det du skriver her! Spesielt tar folk helt av med "sunnheten" i Januar.. Men det handler faktisk om balanse! Det er låv å unne seg i helgen, med god samvittighet!:-D

Her ble det paprikachips og dipp, MM!:-D

Charlotte

11.01.2015 kl. 14:56
En jeg jobba med før, trener mye. Når han har gått på diett før konkuranser har han hatt spisedag hver lørdag der han har spist hva han ville, og hvor mye han ville. Han sa at det han la på seg dagen etter (som gikk av etter tre dager), var væske som karbohydrater og salt hadde knyttet seg til :)! Han brukte lørdagene som motivasjon til uka :)

Caroline

11.01.2015 kl. 15:14
Lene,19: Ja, det er sant! Jeg får ikke dårlig samvittighet av å unne meg noe godt i helgen, HVIS jeg klarer å holde meg til sunn mat resten av uka :) Ha en fin søndag!
Caroline

Jeg er en blid jente fra Sandefjord. Jeg prøver å møte hver dag med positivitet og gjøre det beste ut av hver situasjon. Jeg elsker interiør, trening og kosthold, så det kommer det til å bli mye av bloggen. Håper dere liker det!

Search

Bloggdesign

hits