• 18.11.2014, 14:14

London

Neste torsdag reiser jeg og Felipe til London. Jeg gleder meg utrolig masse til det, fordi jeg har ønsket å reise dit lenge. Vi reiser tidlig på torsdag og kommer hjem mandag 1. desember. Da rekker jeg akkurat hjem til julekalender, haha. Det blir helt perfekt å reise bort og å komme hjem til min favoritt-måned. Vi skal på Enrique Iglesias + Demi Lovato konsert på fredagen, noe jeg gleder meg helt vanvittig til!!

Konsertbillettene bestile vi for flere måneder siden og da husker jeg at jeg sa det var så lenge til, men nå er det faktisk bare litt over en uke igjen. Sykt hvor fort tiden går. Jeg gleder meg til alt vi skal oppleve i London, gå i julegatene og bare ha litt kvalitetstid sammen borte fra Norge. Det er godt å komme seg litt bort en gang iblant.

Jeg har aldri vært i London før, så kom gjerne med tips til hva man burde gjøre, hva man burde se og hvor man burde gå!

• 30.08.2014, 12:20

Kavos

Nå sitter jeg og ser tilbake på alle bildene som ble tatt i sommerferien, og jeg sitter igjen med masse gode minner. Både bursdagsfeiring, sydentur og strandturer. Det aller beste sommerminne mitt for 2014 er sydenturen jeg hadde sammen med Felipe. Vi var i Kavos, som ligger i Corfu.

Da vi bestile, visste vi ikke at det var et partysted med 90 % ungdommer og 10 % voksne folk, men da fikk vi en overraskelse når vi kom frem. Det gjorde oss ingenting at det var et feststed. Det passet oss egentlig midt i blinken at vi hadde reist til et sted med omtrent bare unge mennesker. Det var veldig deilig å komme frem til hotellet og 35 grader etter en veldig lang reise. Vi reiste fra Rygge, så vi måtte vente hele natta før flyet gikk tidlig på morgenen. Det var bare tre timer med fly, men to timer med buss til hotellet, så det var veldig deilig å sette fra seg bagasjen og gå ut å bade. Det var det første vi gjorde da vi kom frem!

Alle disse bildene er tatt fra første dagen. Gikk en fin tur rundt omkring i området, og da ble vi så varme at vi hoppa rett i bassenget da vi kom tilbake og spiste en god middag på kvelden.

Mmmm! Ble så gode venner med eieren av restauranten, så fikk gratis dessert og drink. Smakte himmelsk :D

En av mange late dager ved bassenget. Denne vannmelon-smoothien var så sykt god!

Har dere vært i Kavos?

Caroline

Jeg er en blid jente på 21 år, fra Sandefjord. Jeg studere barnehagelærer på Høgskolen i Buskerud og Vestfold, bor i egen leilighet og stortrives med begge. Jeg prøver å møte hver dag med positivitet og gjøre det beste ut av hver situasjon. Jeg elsker interiør, trening og kosthold, så det kommer det til å bli mye av bloggen. Alle mine bilder er tatt med Olympus E-25.